Δεκαετία του '50 . Απ' τα πρώτα μεταπολεμικά λεωφορεία του ΚΤΕΛ , η πασίγνωστη τότε FARGO , ιδιοκτησίας Ι.Ανδρεόπουλου , από Ερατεινή , στο Αλωνάκι μρποστα απ' το πρακτορείο , το 1951 . Αριστερά ο Νίκος Σταματόπουλος , οδηγός και πρωτανιψιός του Ανδρεόπουλου και Θαν. Φωτόπουλος , πράκτορας για πολλά χρόνια , μέχρι το 1983 , του ΚΤΕΛ στο Λιδορίκι .Σημειώνουμε πως ο Νίκος Σταματόπουλος , εξαιρετικό παιδί είχε την ατυχία να μείνει παράλυτος όταν το λεωφορείο , βγήκε απ' το δρόμο στις στροφές πριν απ' το Λιδορίκι ( όπου σήμερα είναι ένα προσκυνητάρι ) ανήμερα του Αγίου Ευθυμίου , και έκτοτε έζησε μεν αλλά καθηλωμένος σε αναπηρικό καρότσι .
Αρχείο Θαν.Φωτόπουλου
Την ίδια περίπου εποχή , στην 'Αμφισσα , μπροστά από ένα DODGE , που γράφει Αθήναι - Λιδωρίκιον , από αριστερά Χαρ. Ζέκιος , Ανδρ.Γκομόζιας , του Γυφτοτάσιου και μάλλον Αργύρης Καραχάλιος .
Αρχείο Γ.Απ. Αποστολόπουλου
Στον " Αντώνη " , Φεβρουάριο του 1953 , μια παρέα " οδηγο...βοηθών ", μπροστά σε ένα απ' τα σύγχρονα λεωφορεία τύπου FORD . Από αριστερά , Κ.Ανέστος , μπάρμπα Τριαντάφυλλος ( Παχνάς ; ) , Χαρ. Ζέκιος , Σταύρος Υφαντής - Κατροδαύλης , Τάσος Μπούτσικος , από Κονιάκο , Θυμ.Γεωργουσόπουλος και Ανδρέας Μαργέλλος - Ελλάδας .
Αρχείο Κατίνας Γεωργουσοπούλου
1 - 6 - 1950 , στάση στην ταβέρνα Καραθανάση , για..κοκκινιστό και μπρούσκο Αραχωβίτικο κρασί , αριστερά Θ.Τσιώτας και Μπάμπης Φαλίδας .
Αρχείο Μπάμπη Φαλίδα
Δεκαετία του '50 , πλήρες επιβατών και αποσκευών , το 24ρι λεωφορείο της οικογένειας Ρέλλου , μάρκας BEDFORD , στο δύσκολο χωματόδρομο του Λιδορικίου . Στο τιμόνι ο Ανδρέας Ρέλλος και πίσω αριστερά ο " βοηθός " Γιώργος Καφρίτσας .
Αρχείο Βασ. Ανδρ. Ρέλλος
Δεκαετία του '50 , ο Νίκος Μποβιάτσης , σε αναμνηστική πόζα μπροστά στο οικογενειακό Mποβιατσαίϊκο , λεωφορείο 18 θέσεων .
Αρχείο Γ.Μποβιάτση
Ένα απ' τα πρώτα 32αρια λεωφορεία του ΚΤΕΛ ήταν και το Ρελλαίϊκο .
Αρχείο Βασ.Ανδρ.Ρέλλου
Δεκαετία του '50 , ο Γιώργος Μποβιάτσης μπροστά στο Μποβιατσαίϊκο , 18αρι , λεωφορείο , που είναι σταθμευμένο μπροστά στο σπίτι του . Αριστερα΄και πίσω διακρίνεται και το Καραμητσαίϊκο σπίτι .
Αρχείο Γ.Μποβιάτση
Ο Γιώργος Μποβιάτσης , καμαρώνει το καινούργιο 32άρι της οικογένειας
Αρχείο Γ.Μποβιάτση
Ο...στόλος , έτοιμος για..σαλπάρισμα . Από δεξιά , Θ.Τσιώτας , Θαν Ράπτης , Ανδρέας Ρέλλος ,. ο τέταρτος ..άγνωστος .
Αρχείο Βασ.Ανδρ. Ρέλλος
Την ίδια περίπου εποχή , στό ίδιο πάντα μέρος , ταβέρνα Καραθανάση στην Αράχωβα , αριστερά Βασ. Τσινταβής και Κώστας Χαρδαλούπας , στο τιμόνι ο Θοδ. Τσιώτας
Αρχείο Θυμ.Β.Τσινταβή
Τέλος δεκαετίας του '40 , πάλι στην ταβέρνα του Καραθανάση , αριστερά ο ΓΗιάννης Ράντος , απ' τη Γρανίτσα και ο17χρονος Γιάννης Αποστολόπουλος - Κολοτούμης , απ' το Λιδορίκι .
Αρχείο Θυμ.Β.Τσινταβή
Αράχωβα , τέλος δεκαετίας του ΄40 , μπροστά στην ταβέρνα του Καραθανάση , όπου γινόταν πάντα στάση για..κοκκινιστό και κόκκινο Αραχωβίτικο κρασί . Αριστερά ο Βασ. Τσινταβής , πράκτορας του ΚΤΕΛ στην Αθήνα , Θόδωρος Τσιώτας και πίσω δεξιά ο Κώστας Χαρδαλούπας , που μυρίστηκε φωτογραφία και ... χτενίζεται (Πλεσσιώτης..ων ..)
Αρχείο Θύμιου Β.Τσινταβή
Το πρώτο Λεωφορείο που εκτελούσε δρομολόγιο πρός Κροκύλειο κάνει την εμφάνισή του , έγινε δεκτό με πανηγυρικές εκδηλώσεις απ' τους Κροκυλειώτες , όπως καθαρά φαίνεται και στη φωτογραφία .
Το 18αρι λεωφορείο της φωτογραφίας πραγματοποιούσε δρομολόγια Αθήνα - Ρέρεση , εδώ σταθμευμένο μπροστά στο χάνι της Ρέρεσης .
Αρχείο Θαν.Φωτόπουλου
Την ίδια περίπου εποχή , στην 'Αμφισσα , μπροστά από ένα DODGE , που γράφει Αθήναι - Λιδωρίκιον , από αριστερά Χαρ. Ζέκιος , Ανδρ.Γκομόζιας , του Γυφτοτάσιου και μάλλον Αργύρης Καραχάλιος .
Αρχείο Γ.Απ. Αποστολόπουλου
Στον " Αντώνη " , Φεβρουάριο του 1953 , μια παρέα " οδηγο...βοηθών ", μπροστά σε ένα απ' τα σύγχρονα λεωφορεία τύπου FORD . Από αριστερά , Κ.Ανέστος , μπάρμπα Τριαντάφυλλος ( Παχνάς ; ) , Χαρ. Ζέκιος , Σταύρος Υφαντής - Κατροδαύλης , Τάσος Μπούτσικος , από Κονιάκο , Θυμ.Γεωργουσόπουλος και Ανδρέας Μαργέλλος - Ελλάδας .
Αρχείο Κατίνας Γεωργουσοπούλου
1 - 6 - 1950 , στάση στην ταβέρνα Καραθανάση , για..κοκκινιστό και μπρούσκο Αραχωβίτικο κρασί , αριστερά Θ.Τσιώτας και Μπάμπης Φαλίδας .
Αρχείο Μπάμπη Φαλίδα
Δεκαετία του '50 , πλήρες επιβατών και αποσκευών , το 24ρι λεωφορείο της οικογένειας Ρέλλου , μάρκας BEDFORD , στο δύσκολο χωματόδρομο του Λιδορικίου . Στο τιμόνι ο Ανδρέας Ρέλλος και πίσω αριστερά ο " βοηθός " Γιώργος Καφρίτσας .
Αρχείο Βασ. Ανδρ. Ρέλλος
Δεκαετία του '50 , ο Νίκος Μποβιάτσης , σε αναμνηστική πόζα μπροστά στο οικογενειακό Mποβιατσαίϊκο , λεωφορείο 18 θέσεων .
Αρχείο Γ.Μποβιάτση
Ένα απ' τα πρώτα 32αρια λεωφορεία του ΚΤΕΛ ήταν και το Ρελλαίϊκο .
Αρχείο Βασ.Ανδρ.Ρέλλου
Δεκαετία του '50 , ο Γιώργος Μποβιάτσης μπροστά στο Μποβιατσαίϊκο , 18αρι , λεωφορείο , που είναι σταθμευμένο μπροστά στο σπίτι του . Αριστερα΄και πίσω διακρίνεται και το Καραμητσαίϊκο σπίτι .
Αρχείο Γ.Μποβιάτση
Ο Γιώργος Μποβιάτσης , καμαρώνει το καινούργιο 32άρι της οικογένειας
Αρχείο Γ.Μποβιάτση
Ο...στόλος , έτοιμος για..σαλπάρισμα . Από δεξιά , Θ.Τσιώτας , Θαν Ράπτης , Ανδρέας Ρέλλος ,. ο τέταρτος ..άγνωστος .
Αρχείο Βασ.Ανδρ. Ρέλλος
Την ίδια περίπου εποχή , στό ίδιο πάντα μέρος , ταβέρνα Καραθανάση στην Αράχωβα , αριστερά Βασ. Τσινταβής και Κώστας Χαρδαλούπας , στο τιμόνι ο Θοδ. Τσιώτας
Αρχείο Θυμ.Β.Τσινταβή
Τέλος δεκαετίας του '40 , πάλι στην ταβέρνα του Καραθανάση , αριστερά ο ΓΗιάννης Ράντος , απ' τη Γρανίτσα και ο17χρονος Γιάννης Αποστολόπουλος - Κολοτούμης , απ' το Λιδορίκι .
Αρχείο Θυμ.Β.Τσινταβή
Αράχωβα , τέλος δεκαετίας του ΄40 , μπροστά στην ταβέρνα του Καραθανάση , όπου γινόταν πάντα στάση για..κοκκινιστό και κόκκινο Αραχωβίτικο κρασί . Αριστερά ο Βασ. Τσινταβής , πράκτορας του ΚΤΕΛ στην Αθήνα , Θόδωρος Τσιώτας και πίσω δεξιά ο Κώστας Χαρδαλούπας , που μυρίστηκε φωτογραφία και ... χτενίζεται (Πλεσσιώτης..ων ..)
Αρχείο Θύμιου Β.Τσινταβή
Το πρώτο Λεωφορείο που εκτελούσε δρομολόγιο πρός Κροκύλειο κάνει την εμφάνισή του , έγινε δεκτό με πανηγυρικές εκδηλώσεις απ' τους Κροκυλειώτες , όπως καθαρά φαίνεται και στη φωτογραφία .
Το 18αρι λεωφορείο της φωτογραφίας πραγματοποιούσε δρομολόγια Αθήνα - Ρέρεση , εδώ σταθμευμένο μπροστά στο χάνι της Ρέρεσης .



1-6-1950+,+A%CF%81%CE%AC%CF%87%CE%BF%CE%B2%CE%B1,+%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B1++%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B7+,+%CE%98.%CE%A4%CF%83%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B1%CF%82+%CE%BA%CE%B1%CE%B9++%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CF%8C%CF%82++%CE%A7%CE%B1%CF%81+%CE%A6%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82.jpg)


+%CF%80%CE%BF%CF%85++%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9++%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF+%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC+%CF%83%CF%85%CE%BF+%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%8A%CE%BA%CE%BF+%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9.jpg)






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου