Η οικογένεια του Νίκου Γιαλακίδη στη δεκαετία του 1900 . Ωραιότατη οικογενειακή φωτογραφία με χαρακτηριστική ανδρική και γυναικεία φορεσιά αλλά και σπάνιας ομορφιάς παιδικό κοστούμι .
Η οικογένεια του Κ.Μαργέλλου - Σαψαρή στα 1927 , σε μια φωτογραφία ενδεικτική των προτιμήσεων στα μικροαστικά στρώματα . Ο Κ.Μαργέλλος , η μάνα του και η γυναίκα του , όρθια η κόρη του Ευθυμία .
H Φροσύνη Δ.Σακαρέλου, αρχές της δεκαετίας του 1900 , με ολόσωμο φουστάνι εποχής ,ε το συνηθισμένο τότε μαντίλι με την " μπιμπίλα " , τη δαντέλα που φαίνεταισαν στεφάνι γύρω απ' το κεφάλι .
Ο Β.Ε.Παπαπαναγιώτου με την πρώτη γυναίκα του Μ.Παπαβασιλείου κάπου στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1910 . Είναι ευδιάκριτη η αποδέσμευση των ευπορότερων τάξεων απ'τα παραδοσιακά ενδυματολογικά πρότυπα , αλλά και η ποιοτική διαφορά ης φορεσιάς τους σε σχέση μ' εκείνη των λαϊκότερων στρωμάτων .
Άλλη μια συζυγική φωτογραφία απ' την τάξη των επαγγελματιών και των εμπόρων που χρονολογείται απ'το 1916 . Ο άνδρας κάθεται και η γυναίκα όρθια , Κ.Μαργέλλος - Καφτάνιας και η πρώτη του γυναίκα Παγώνα το γένος Τσίγκα .
Η οικογένεια του Κ.Μαργέλλου - Σαψαρή στα 1927 , σε μια φωτογραφία ενδεικτική των προτιμήσεων στα μικροαστικά στρώματα . Ο Κ.Μαργέλλος , η μάνα του και η γυναίκα του , όρθια η κόρη του Ευθυμία .
H Φροσύνη Δ.Σακαρέλου, αρχές της δεκαετίας του 1900 , με ολόσωμο φουστάνι εποχής ,ε το συνηθισμένο τότε μαντίλι με την " μπιμπίλα " , τη δαντέλα που φαίνεταισαν στεφάνι γύρω απ' το κεφάλι .
Ο Β.Ε.Παπαπαναγιώτου με την πρώτη γυναίκα του Μ.Παπαβασιλείου κάπου στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1910 . Είναι ευδιάκριτη η αποδέσμευση των ευπορότερων τάξεων απ'τα παραδοσιακά ενδυματολογικά πρότυπα , αλλά και η ποιοτική διαφορά ης φορεσιάς τους σε σχέση μ' εκείνη των λαϊκότερων στρωμάτων .
Άλλη μια συζυγική φωτογραφία απ' την τάξη των επαγγελματιών και των εμπόρων που χρονολογείται απ'το 1916 . Ο άνδρας κάθεται και η γυναίκα όρθια , Κ.Μαργέλλος - Καφτάνιας και η πρώτη του γυναίκα Παγώνα το γένος Τσίγκα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου